TROSA

Nu så e jag hemma igen från trosa! vilket i för sig är väldigt tråkigt...det har verkligen varit hur mysigt och kul osm helst. Vi har badat och solat massor och jag har brännt mig, inte så skönt ;) Vi har också varit ute på en liten båttur, även så var jag och Amanda ute själva och körde, rätt grymt ;) Sen har vi cyklat o ja, massa annat. Vi träffade några super härliga killar också, eller dom var rätt många :P Men vi badade med dom på havsbadet blev självklart iputtad flera gånger och dom badade igår kväll med oss i poolen, sen på kvällarna var vi ute med dom och snackade och så, sjukt kul har det varit :) 
När jag skulle hem tog jag bussen från trosa till liljeholmen där pappa hämtade mig, så åkte vi till centrum och jag fick en bok, en film och massa kläder, tack! :D
Jag glömde helt bort att ta bilder men här får ni två.




Nu ska jag kolla film så ha det bra, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback